Sunday, August 16, 2009

Ku Cari Damai Dihati

15.Ogos.2009 (restoren kunang-kunang)
so..hari ni aku xde ape nak buat,aku pun merayap dgn kakak aku pg jln2..
malam pulak, hazwan dgn wife die ajak aku pg dinner..nk celebrate reward katenye..aku ajak pg kunang2 restoren kt MRR2..and aku invite awin sekali pg sane..pastu dya pulak dtg dgn kwn baru katenye....pastu zul pulak dgn tunang die..ramai dh..ingtkn 4 org,pastu jd ramai org pulak..tapi mmg best gile la..
mule2 tujuaan nye hanye nk lepaking n gossiping..tapi bile dgr liveband kt sane, kita org melayan perasaan sedih yg teramat..ni lagu yg menyentuh perasaan aku kat sane..siap aku layan perasaan sikit kat sane..

mmg enjoy gile sebab jumpe kwn2 lame yg x muncul.
penyanyi die punye la asyik!!
nyanyi lagu2 lame..yg jiwang2 pulak tu..antara lagu yg dorg nyanyi,
lagu kt bawah ni ha..
.




Kucari Damai Di Hati (Gingerbread)

Mengapa kau tergamak sungguh
Memperdaya harapan ini
Tunas kasih yang aku semai

Racun berbisa yang kau sirami

Beginikah balasan cinta

Manis kata di bibir saja Lembut lidah mengukir janji
Segunung mimpi berkecai kini

Sesalan tidak terucap

Bila kau berubah sikap

Ku sedar siapa diri ku

Kau buat tempat berteduh
Semoga engkau bahagia
Di samping kekasih baru
Andainya engkau kecewa

Janganlah kau cari aku

Biar saja aku sendiri
Yang mencari damai di hati

Airmata basah di pipi

Tak mungkin dapat membasuh luka


No comments: