Saturday, August 8, 2009

Its NOT my false...

Maybe,
Kali ni aku agak keterlaluan untuk membicarakan soalan yang sentiasa berada difikiran aku..
Sebab tahap kesabaran aku teruji dengan mcm rintangan yang aku lalui selama ni..
Aku dah faham diri aku n aku kenal dimana sepatutnya aku berada sekarang...satu per satu dugaan yang menimpa aku, aku jalani dgn tabah n meneruskan perjalanan hidup aku sebagai seorang manusia..
Ape yang aku rase sekarang,hanya bersyukur dengan ketentuan tuhan ape yang bakal terjadi..

....aku terpaksa...
....aku dipaksa...
....aku memaksa...

"Zaida,hidup kita ni hanya ade 1 pilihan..sama ada ape yang kita buat ni betul ataupun salah.. Sebagai seorang manusia yang lemah, kau harus memilih jalan terbaik untuk mase depan kau bukan lagi mengharap sesuatu yang x kan pasti jadi kenyataan.."...kata2 dari seorang sahabat..

Kemana agaknye hilang keyakinan aku..? Loosing.....!!
IM LOST EVERYTHINGS...
because of this matter..aku terasa aku tidak layak menjadi siape2 pun n aku xlayak untuk menentang ape pun yang terjadi depan mate aku..

hari2 aku dah aku sempurnakan untuk orang lain..
hari2 aku penuh dengan duagaan berat...
hari2 aku jugak aku melihat ramai manusia..
hari2 aku jugak aku melihat keluarga..
hari2 aku jugak aku dengan kawan..
hari2 aku jugak aku berdepan dengan masalah...

6.Ogos.2009..
Adalah hari terpenting untuk aku.
...aku sangat2 sedih..aku sangat kecewa..
Berat untuk aku terima..berat untuk aku teruskan hidup...berat untuk aku berfikir selamanye..
selamanye?
Sampai bila bile aku akan berada diposisi camni..sampai bile aku mampu untuk simpan perkara ni..??
Aku x berniat nak sorokkan pada sesiapa..tapi "aku perlu".. untuk tidak melihat segala kesedihan n kekecewaan semua orang depan mate aku..aku tau semua 2...
"life has must go on"...aku terpaksa lupekan semua..
kesedihan & kekecewaan ayah aku..
kesedihan & kekecewaan mak aku..
kehilangan kawan baik untuk kakak aku..
kehilangan kawan berkongsi untuk abang aku..
kehilangan pendengar setia untuk adik2 aku..

aku tahu..semuanye akan kecewa dengan aku...semuanye akan bercerita pasal aku..
maafkan segala semua kesalahan aku..x berniat untuk menyakiti siape2 pun..cume ape yang aku minta..segala kesakitan aku selama ni..segala penderitaan aku selama ni..segala cemuhan yang orang lemparkan pada aku...segalanya tentang aku..hanya aku dan diri aku sahaja..

TODAY IM ALONE..
With somebody else..ade yang kenal n ade yg x kenal..sory to say for everything..
Aku x mampu melawan takdir...
Kalo ini lah dikatakan rezeki..jodoh n takdir..
aku terima..im happy with u..n i love u so much..
...but..
...but..
...but...
some gonna happent..and........................????
thats my destiny and thats my FATE..

its not my false..
Allah dah tentukan jalan hidup aku camni..
>Hidup akan tetap diteruskan dengan dugaan yang mendatang<



No comments: