Wednesday, August 5, 2009

BESTFRIEND & SPECIALFRIEND..u know what i mean that??

Strait to the point kn lagi senang..xperlu bersembunyi lagi..selagi bersembunyi..selagi berahsia..selagi 2 cerita x kan habis..mcm sutradara yg x bertauliah..menipu jln cerita sampai xtau mane endingnye..xtau malu ke? dlm situasi mcm ni masih lagi nak menengakkan benang yg basah..MOTIFnye...xtau..mungkin nk tunjuk kehebatan luar biasa n habit suke menipu untuk menarik perhatian..menyebelahi org xtantu pasal..U THINK WHO U ARE...? sebelum ni xpernah pun aku dengar istilah BESTFRIEND dlm hidup ko..n kenapa sekarang ni baru nk ngaku jadi bestfriend?? xde kwn pompuan ke nk jd kn bestfriend..? laki jugak yg ko nk..yg laki ni pun macam "PAK SANGGUP" yang sanggup agree ape pun permintaan n mengadu keburukkan org..nape? untuk meminta simpati atau nk dapat perhatiaan..?! akibatnye?? xdapat mengawal situasi dengan baik n menyalahkan org lain untuk tutup kesalahan sendiri...
X MALU ke?? sampai sekarang situasinye xdapat diselesaikan dengan baik..ntah ape yg special sgt sampai sanggup menipu n menjalinkan hubungan secara senyap di belakang..Yang hairan nye..
ape yang membuatkan perempuan 2 percayakan die..atau perlu ke aku membuktikan sesuatu..?

BESTFRIEND..(patut kah aku cerita situasi sebenar)
do i know with who?? tapi aku kenal..n aku xnk kenal lebih lagi sbb aku takut suatu hari aku akn mengaibkan individu tersebut..
saper kah org yang nk ngaku "bestfriend" ni.."best sgt" ke sampai nk layakkan diri sebagai bestfriend?? situasi yg mane 1 yg rase2 layak jd bestfriend...? (boleh aku nyatakan dlm ni..?) bestfriend 2 org yg betol2 faham n tau ape yg jd pada diri kita..susah n senang bersama..yg kenal sape kita sebenarnye..bkn setakat time susah baru la nk cari kwn..kalo dulu nape ko x cari kawan ko time... ????...yg jelas2 ko tau x layak jd bestfriend die sbb ko pun xtau asal usul cerita ni..aku boleh nyatakan pendapat diri aku..tapi ade yg xpaham n sanggup mengadu kt org yg dia anggap bestfriend..yg jelas2 bestfriend xtau situasi aku sebenarnye..kalau aku ceritakan, mungkin boleh mengaibkan..tapi aku bukan sejahat 2 n ape yg die expect kat aku selama ni..kalo betul2 la die tu bestfriend ko, nape die yg ngaku bestfriend n nape ko mentidakkan?? takut...?? yang jelas2 ko ni suke memanupulasi keadaan..aku dah cukup masak dgn semua ni..bg aku tiada yg mustahil kalo masih berhubung.. ye la kn..bestfriend yg the best!! ape2 pon tetap best..semua yg dibuatnye walaupun MENJILAT LUDAH SENDIRI... n JADI MUKE X MALU..
BESTTTT...la
sgt!!

so..
solution nye..ape yg aku buat selama ni adalah suatu perkara yg sia2 n TIDAK AKAN DIHARGAI..baik mcm nane pun aku x pernah & x akan untuk dihargai..
sbb aku bukan the BEST bg die hanye .................................????? (only god knows)...
let me know the truthh..ok??

No comments: