Sunday, July 19, 2009

Miang-Miang Lelaki..MIANG lagi Lelaki..

miang-miang keladi..miang lagi lelaki..
nape erk?? mungkin ketelusan sikap lelaki yang suka amik kesempatan terhadap gurl2 kt luar sane..kalo miang keladi sekali cuci dgn air sabun n letak sikit bedak 'aiken' hilang la miang 2..tapi miang lelaki ni camane nk hilang??? xkan nk simbah dengan minyak petrol baru nak hilang miang yang mungkin mengakibatkan peristiwa berdarah seterusnya jd kes polis..


Lelaki Miang Dan Mata Keranjang

Lagakseperti seorang lelaki yang berperwatakan liar.

Pada pandangannya luar biasa kerana yang diminati hanya tubuh gurl2..gurl2 mungkin tidak selesa dan berasa janggal jika selalu dipandang. Lelaki ni dorg tidak dapat menyembunyikan dorongan seksualnya. Mungkin dorg terpengaruh dengan filem dan bacaan porno atau pergaulan dengan rakan-rakan. Jadi, dorg mempunyai fikiran kotor.

Tanda-tandanya adalah seperti pegangan tangan dengan penuh bernafsu seperti ingin bermesra dengan gurl2. Rayuannya maut. dorg ni jenis suka wanita yang bertubuh cantik dan menggiurkan. Dorg juga suka memberitahu gurl2 bahawa bahawa ramai wanita tertarik dengannya dan dorg tidak segan mengatakan, betapa beruntungnya gurl2 memiliki dirinya.

Bahaya kan ..
lelaki jenis ini tidak mencintai anda sebaliknya dia hanya mencintai seks dan hanya suka dengan tubuh pmpuan. Setelah puas, pmpuan akan ditinggalkan begitu saja dan mencari 1001 alasan untuk meninggalkan gf nye..
Demi memenuhi keinginan lelaki ni..
dorg akan berusaha membuat perempuan lemah. Akhirnya, seolah-olah hanya dorg yang mampu membuat pmpuan berasa dicintai. perempuan mungkin mudah tertipu atau lebih buruk lagi pempuan ni mungkin kehilangan milik yang paling berharga. pempuan harus berhati-hati menghadapi lelaki yang mempunyai sikap seperti ini.

LELAKI SEPERTI BUAYA?? APA HEBATNYA...?

Lelaki buaya, sesuatu yang umum dan sering diucapkan. Lelaki buaya, apakah dia makhluk manusia atau makhluk binatang. Atau campuran kedua-duanya. Shhyyy…..! ini bukan masalah perasaan sang lelaki yang sering disebut buaya tapi istilah untuk lelaki kasanova...

Aku tahu, sejak bile laki-laki itu digelarkan dengan seekor buaya. Bahkan, aku jugak tahu sejak bile tuh buaya menjadi identiti laki-laki. Apakah buaya itu punya perasaan seperti laki-laki? atau laki-laki itu yang mempunyai perasaan seperti buaya???..

Lalu apa hubungannya lelaki yang suka memainkan wanita digelarkn dengan buaya. Puehh!! napa x disebut saja lelaki monyet, lelaki kambeng, lelaki biawak…… Apa istimewanya buaya, sampai dijadikan icon oleh para wanita di dunia, bahwa lelaki itu buaya. Sadis ya..!!

Andai buaya boleh bcakap, dan tahu dirinya di identitikan dengan manusia yang bernama lelaki. Boleh jadi, perang “armageddon II”. hihi… perang dunia antara kelompok buaya dan kelompok lelaki (mudah-mudahan pememenangnya mendapatkan lelaki-lelaki didunia yang suka mengatakan lelaki buaya. Mampozzz, jiakkakak).

Parahnya, hingga kini, orang juga tidak tahu siapa yang mencetuskan lelaki “buaya ini”. Begitupun buaya, dia x tahu sejak bile dirinya diidentitikan dengan lelaki. Gila ni..!!hehehhe…

Jangan-jangan memang org kita saja yang kaya buaya, suka makan orang, suka bunuh orang. Atau buayanya yang memang seperti laki-laki. Suka menggatal…

(menggatal!!)

Xi…xi…xi..







No comments: