Wednesday, June 3, 2009

DISEBALIK 14 APRIL



Pendapat korang...
Boleh tak panggil dia "seekor perempuan"?
Boleh lah! Pasal perangai dia pun macam beruk!

BEROK ni mcm muke ADMIRE DIA....
Girl-friend sape ni ekk?

monyet ni sebijik macam muke
'CIKGU TUISYEN & BABY SITTER'

Cuba tengok...
Nak kata comel, bukan anak monyet...
Nampak macam monyet 'Dewasa' tapi fikiran langsung x MATURED!
Monyet ke berok ni??
Ade OTAK x nak pikir..
Macam BEROK ni jugak
Masih lagi nak menganggu hak orang..
Masih x boleh nak fikir..
Bertindak lagi macam berok jalanan ...

(Inilah kalau org dah tak percaya kepada qada dan qadar ALLAH)

WHO CARES?

“kalau dah Perangai macam beruk! Tak pernah buat orang senang!”
pikir la sikit hak orang..jangan main rembat je..

Entah la....
Tengok je la berape lame....

aku sangat dhaif dengan limpahan kekurangan. Ayat-ayat yg mungkin menyucuk-nyucuk anak tekak, atau memuntahkan segala isi perut. Atau cerita basi yg busuk lagi memualkan. Kisah-kisah selekeh yg membosankan atau cerita remeh yg tidak patut diwar-warkan. aku tidak pandai menzahirkan pendapat atau seorang yg sangat berani memperjuangkan prinsip dan pendirian hidup. aku bukanlah siapa-siapa.aku manusia penuh kekurangan. Kelemahan yg membuatkan diri tidak sempurna layaknya sebagai manusia.

1 comment:

pyan KEMAIN™ said...

Salam,

Make-up monyet tuh comel la. Wakaka.