Wednesday, December 8, 2010

"ingin ku pulangkan semuanya"..

TERDETIK..
dalam hati aku ingin memberikan peluang kepadanya meneruskan hidup dengan pilihan hatinya..aku x lagi berdaya untuk menempatkan diri aku dlm hidupnya..terasa diri ini tidak lagi diperlukan walaupun setiap detik hidupnya..pasrah dan berdoa,agar Allah dapat memberikan aku waktu untuk meleraikan segala kekusutan..aku x lagi berdaya untuk mempertahankan semuanya..mungkin nasib aku dah ditentukan sebegini rupa..

aku ingin meletakkan segala kenangan aku dalam blog ni..mungkin ini adalah suatu jalan yang terbaik untuk 'kami' melupakan apa yang berlaku selama ni..perjalanan yang lebih dari 4tahun dan penuh dengan tarikh2 yang buat aku takut untuk mengingat seumur hidup aku..

INGIN AKU PULANGKAN SEMUANYA....
kepada sesiapa yang berhak untuk memilikinya..aku tidak mampu untuk menjaganya...
aku tidak mahu semua akan jadi kecewa...sebak dada, sesak jiwa memikirkan KIAN yang bakal aku tempuhi..seumur hidup aku, nikmat kebahagiaan cuma dirasa hanya beberapa detik..dan saat itu menjadi saksi kepada semua kasih yang pernah ada pada ketika itu..mampukah mereka terima kejadian ini ataupun semua akan menjadi tanda tanya...

No comments: