Friday, November 5, 2010

terdetik...

mengenangkan sepanjang hayat untuk memulihkan semangat...mungkin kerana terlalu sayang, aku lupa segalanya..hidup yang tidak cukup sempurna ditambah pula dengan semangat yang kurang..aku hilang punca..mungkin kerana keyakinan aku telah hilang mengikut hari2 yang berlalu..sehingga, aku memaksa dia untuk menentukan arah sebenar hubungan..adakah ini dugaan yg patut aku terima..imbas kembali, ape yang telah berlaku..aku?? terdetik pelbagai soalan..jawapan nya.. "hanya masa yang menetukan"..aku terpaksa berkorban demi menyelamat hubungan yang pastinya penting dari hubungan aku..untuk tidak mengecewakan sesiapa,aku telus...aku redha..n mungkin juga kebahagiaan..barangkali ini la dugaan bercinta dengan orang berkedudukan..hanya memandang rendah terhadap personality aku.. jika nabi memaafkan umatnya, bagaiman dengan aku? mampu kah aku memaafkan mereka....
cerita kehidupan yang peratusannya banyak kesedihan..dari family aku,sudah cukup buat aku merasa kepedihan apetah lagi dalam hubungan..cinta yang tidak menjamin kebahagiaan..aku mengalah demi orang yang tersayang bukan kerana aku xsygkan hubugan.. ini adalah terbaik..semua Allah lindungi aku..perit untuk aku jelaskan persoalan hidup..mampukah aku meneruskan?setiap ape yg terjadi, aku mengharapkan keajaiban..tp aku selalu kecewa kerana tiada keajaiban tu..tapi...kekecewaan.. kadang2 aku bertanya pada diri..kena aku ditempatkan dalam golongan orang yang tidak pernah rasa bahgia..kenapa semuanya diletakkan dalam hidup aku..aku tak boleh nak paksa diri aku lagi..aku rasa semuanya telah hilang..aku cuma boleh bkata yang aku sukar untuk mempercayai cinta buat selamanya...

No comments: