Monday, November 29, 2010

kenapa macam susah je aku nak terima?

makin hari makin sayu mengenangkan apa yang bakal berlangsung..terdetik dalam hati i mengapa aku tidak berada ditempat itu..sangat sayu n makin layu..adakah aku ini hanya sebagai pemutar waktu yang bakal berlalu..sepertinya aku cuba faham keadaan itu..tapi aku lemah untuk memadamkan ingatan aku terhadap peristiwa itu..memaksa diri untuk terima semuanya...ntah kenapa aku perlu berfikir sampai ke tahap tu sedangkan aku tahu jawapannya..hari demi hari..ujian cinta semakin hebat..menangis hati ini..mungkin sebab aku tidak mampu untuk mengadakan hari seperti itu..berpijak di bumi yang nyata.aku kena terima hakikat apa yang septutnya pada diri aku..tidak mungkin aku redha dengan semua nya..tipu bg orang lain yang aku x punya perasaan..amin..aku doakan yang terbaik untuk diri nya...

No comments: