Friday, May 22, 2009

KALAU LAH AKU TAHU...

ape sebenarnye keinginan kau..?
aku perlu penjelasan dari kau..
kenapa sampai sekarang aku masih lagi tertanya hubungan aku dengan kau walaupun sudah sekian lama aku bersama dengan kau..
kau langsung tidak mengambarkan apa yang kau nak dari aku sebenarnya..

aku x faham & aku xkan faham..
dan aku mintak jawapan dari hati kau..bukan dari keinginan kau..
kenapa kau x pernah puas untuk menyakitkan aku?
ape tindakan kau ke atas aku cukup ke untuk mengambarkan sayang kau pada aku?

kalau lah aku tahu ini akan berlaku..
sikit pon aku xkan mengambil tahu ape yang membuatkan orang lain bangga dengan diri ko..
sikit pon aku xkn keluarkan duit ringgit aku untuk menolong ko..
sikit pon aku xnak amik tahu ape yang terjadi..

kalo aku tahu..
ko akan mengambil keputusan dengan membelakangi diri aku sebagai pasangan ko..
ko akan akan mengambil langkah tanpa memberitahu aku..
ko boleh buat semuanya bersendirian tanpa aku..

aku tidak akan..
bagi pandangan untuk ko improve..
memberikan sedikit pun perkhidmatan aku terhadap ko..
menghulurkan sedikit bantuan untuk ko beli lens ko..
memenatkan badan aku menolong ko edit gambar..
membazir waktu aku untuk menolong koambil gambar..
mengeluarkan duit aku aku untuk menolong ko..
tolong "rekemen" kn kawan aku or sedara aku kt ko..
carikan model untuk ko..

sebab aku rase ko memang dah x perlukan aku..ko boleh buat keputusan sendiri belakang aku.. ko dah KHIANAT perjanjian..!! susah deal dengan orang yang xtahu menghargai pengorbanan orang lain..yang x ingat jase orang..yang pentingkan diri sendiri..yang xtahu tentang hati orang..
"what goes around is goes around"

No comments: