Thursday, May 14, 2009

BERTERUS TERANG LAH WAHAI KEKASIH KU..

Persoalan yang terbina dalam diri aku..Hari demi aku fikirkan jalan2 yang aku lalui ni sangat MENYAKITKAN dan sangat PEDIH..Dalam fikiran aku hanya "berserah pada takdir" tapi apekah ini keadilan untuk diri aku yang bersabar dengan KEJIAN..CACIAN dan PENGHINAAN sepanjang hayat? Mampukah aku bertahan dan mampukan aku menahan dengan semuanya ni?

Kenapa susah sangat nak memahami aku..?
Kenapa masih ada rahsia antara kita?
Kenapa susah untuk berterus terang dengan aku?
Kenapa mesti menyeksa aku?
Kenapa aku yang mesti disalahkan?
Kenapa susah untuk mengaku salah?
Kenapa mesti aku untuk mempermainkan aku?
Kenapa mesti menyakitkan aku?
Kenapa mesti berpura-pura menyanyangi aku?
Kenapa berpura-pura menyintai aku?
Kenapa berpura-pura merindui aku?

Kenapa masih ada 'DIA' dalam hidup kau?

KENAPA..??

Tidak cukupkah perhatian yang aku dah bagi pada kau?
Tidak cukupkah pengorbanan yang dah aku lakukan untuk kau?
Tidak cukupkah aku kau sakiti?
Tidak cukupkah kebahagiaan yang aku beri?
Tidak layakkah aku menjadi sebahagian dari hidup kau?
Tidak sempurnakah aku bagi pandangan kau?
Tidak cukupkah selama ini aku merindui kau?
Tidak cukupkah cinta yang aku berikan?
Tidak cukupkah selama ini aku disisi kau?

Berikan aku segala jawapan yang selalu bermain kat fikiran aku..
Berikan aku segalanya..

>>Jika aku adalah kekasih kau..

BUKTIKAN KESETIAAN KAU PADA DIRI AKU..
BUKTIKAN SEGALANYA...

No comments: