Thursday, January 15, 2009

hidup dan dugaan











............Dah terlalu banyak dugaan yang perlu aku tempuh sepanjang hidup...susah nak bayangkan kalau orang berada kat tempat aku. dah terlalu bersabar hingga aku tau bagaimana caranye untuk lenyapkan hisah hidup aku..sedih la..aku xtau nape mesti kebahgiaan aku diragut dengan orang yang pernah dianggap baik..tapi kebaikan dia dengan penuh muslihat..muslihat untuk menghancurkan kebahgiaan orang lain..x faham..?! begitu ramai lelaki atas dunia, nape mesti memilih untuk menghancurkan hubungan orang lain...? aku cume boleh beserah supaya tuhan dapat tunjukkan kekuasaannya..menghukum orang yang mengganggu & merosakkan hubungan aku..bagaimana pun sehingga kini tiada perubahan yang aku temui..memandangkan muhd teragak-agak untuk bertindak..aku pun x tahu kenapa. mungkin muhd mempunyai hati pada perempuan yang aku anggap "pelacur bertudung" ataupun muhd takut untuk bertindak kerana tidak mahu berasa kesal dengan tindakannya itu..aku dah cuba untuk sedarkan muhd dengan kejahatan pompuan tu..tapi muhd tidak menunjukkan sebarang reaksi positif untuk bertindak malah dia suruh aku bersabar..bagaimanakah caranye untuk aku terus menahan sabar?? dengan mendiamkan diri dan mengiyakan ape yang pmpuan tu buat...?! ataupun muhd nak aku restu hubungan dorang?! ataupun muhd nak berdiam sehingga pmpuan tu bole buat ape saje termasuk berkahwin secara paksa..?! hanya aku yang memendam perasaan sedih..muhd tolong bertindak kalo awk betul2 sayangkan saya!! tolong ingat apa janji awak pada saya..kalau awak masih berdiam,bermakna awak x nak berjuang untuk hubungan kita..awk x sayangkan saya!!! saya dah penat berterusan camni.. jangan disebabkan pmpuan ni,hubungan kita putus..tolong bertindak!!

No comments: