Monday, October 10, 2011

STAND for NOTHING

Mengenangkan ape yang terjadi,mungkin banyak perkara yang bakal berlaku.. berserah je la..mungkin itu adalah sebab2 utama aku berdiri di atas kaki sendiri..berubah tu memang akan terjadi cume ape yang bakal berlaku masih lagi teka teki.. aku bukan mengharapkan sesuatu perkara buruk bakal berlaku..tapi aku dapat rase angin tu sedikit berbisik..deruannye masih samar kerana pokok x bergoyang.. sedih la,bila perkara-perkara cmni terjadi..lebih2 lagi diri aku..janji mungkin cuma tinggal janji..ntah bile agaknye aku nk join group kwn2 aku yang lain..tiada simpanan..tiada keinginan..tiada arah tujuan..semuanye mcm bergantung atas kekuatan aku..IM STAND FOR NOTHING..aku x suke menghebahkan perkara yang meluat,cume keinginan aku..org x fhm..TAPI aku diminta faham keinginan orang lain..RESPECT..yes, i am..semua perkara perlu respect..but,could u plz respect me?..jangan hanya pandai berkata tapi kesan nye x ade!! sy bukan tunggul & sy bukan patung..

No comments: