Thursday, June 17, 2010

i have no idea...

RASE MENYESAL dlm diri aku ni..xtau la sejak hari kejadian, aku bagaikan xdapat lupekan ape yg jadi pd aku..seharian memikir n setiap hari memikir..aku bukannye sengaja, tp aku ade alasan tersendiri...penat!! hari2 migrin.. hari2 jugak aku disappointed! memikirkan jalan terbaik..aku risaukan semua yang bakal terjadi.. tp diri aku mcm xboleh terima ape yang aku lalui sekarang...aku xtau function semua orang kat sisi aku..n today, aku dah buat 1 kesimpulan..n aku dah temu jawapnye..jawapan nye, tunduk, patuh m beralah..thats all..simple! aku bukan amik keputusan atas desakan org, tp diri aku sendiri..sbb aku dah penat duduk dlm ruangan yg sempit n suram..how do i live?! SEMAKIN HARI SEMAKIN TERTEKAN..ni pn 1 perkara yang aku xtau punca nye...aku dah cube la..tapi mcm still aku ni samar2 je.. aku duduk kt depan, kiri-kanan pun still pandang org lain..YES, the girl better than me..why not u should tried her..u are not appreciate what i donebefore..alwayssss....alwayssss...n alwayssss..!!!it is NOTHING when i talking like this.."no respond"..why u still the same..do like this..do like that...sbb aku x hot ke? or x cukup hot..?? sbb aku x seksi lg..sbb aku xboleh tayang punggung aku..or tayang breast aku kt public..or ckp lg terkeluar lagi lame pandang..(yes u are)..before this sape yang menyeru aku? fine...malas nk ckp byk tapi xde tindakkan!! sepatutnye dah boleh pikir.. almost everytime aku di situ, bagaikan patung cendana..ape yg boleh aku buat?? buat bodoh...? buat xtau...RESPECT la sikit..dah besar dah pn..kalo xsuke ditegur, tegur la diri sendiri supaya x rase disakiti..kalo tegur nk mrh je memanjang..ckp dr 2 sgt2 la betul..than x tegur pn rase dr 2 amat2 betulll..something like terhegeh-hegeh...!! penat la camni sbb dah berkali-kali ckp masih lg camtu.. sampai bile? PERANGAI YANG SAME..(xkurang-xlebih) hormati la pendirian org lain..selagi Allah bg kesempatan utk berfikir, fikir lah ttg hati n perasaan org lain..menyakitkan hati orang lain sewenangnye tanpa bfikir..once kalo aku dah punye sifat membodohkan org..aku xboleh lagi patah balik..respect each others kn lebih penting..xkita la dlm hbgn ape pn..

No comments: