Friday, June 11, 2010

BECAUSE I'M NOT HAPPY 2

mengapa semua ni perlu berlaku??
aku xbole lena memikirkan masalah yang dah berlarutan selama seminggu ni..sedih mengenangkan peristwa 2..ape la dosa mak aku..dosa adik beradik aku sampaikan dapat bala seteruk ni..
nk nangis pun..dah hampir setiap hari air mata aku bergenang..memikirkan diaz yang nk masuk UITM ni..terpakse la aku berkorban utk die..future adik aku lagi penting dari segalanya..
teringat aku akan kata2 yg keluar dari mulut yg sangat berbisa..aku xpernah lagi hadapi benda ni semua, tp aku telan..semakin hari semakin tekanan bile aku fikirkan..aku terpaksa mengadap org yg xtau sebenarnye mane die taruk akal fikiran..mengenangkan balik zaman aku kecik2 dulu, jauh beza nye..aku boleh disayangi..tp sekarang aku ni lebih kurang macam musuh sendiri...
mengingatkan kembali zaman sekolah aku...
begitu menyedihkan..sepatutnye aku dah jd atlet sekarang..tp xdapat kesempatan sbb atas kesibukan org lain..zaman remaja aku xdapat mcm org lain..org lain dpt pg lepak KLCC, tp aku xpt..sbbnye aku bkn anak org kaya...kalo pg pun agak2 cukup tambang je kot..terpakse berlapar..

No comments: