Tuesday, September 25, 2012

Semakin Dekat Semakin Hambar

Mungkin sifat ketebukaan aku ni buatkan orang lain takkan tahu ape yang selama ni aku pendam..bersabar dan terus bersabar..seolah-olah mulut terkunci dan hati telah lama mati dan pergi jauh..kerana itu aku sudah bersifat "TAK KISAH" dengan persekitaran aku yang telah menekan aku untuk mengikut arus sungai dalam perjuangan yang bakal sia-sia..aku tahu betapa banyaknye perkara yang telah aku korbankan untuk menyelamatkan perkara yang tidak begitu penting....dalam usia aku cmni,aku makin cepat terasa n merasa sangat terkilan walaupun aku tahu kesungguhan aku ni tidak pernah dipandang ataupun dihargai oleh sesiapa pun baik dari keluarga mahupun orang yang berada disekeliling aku..disebabkan aku ni bukan orang yang penting atau bole membanggakan sesiapa..tajuk cerita aku kali ni sepatutnya KAHWIN..tapi entrynye nanti terpesong dan boleh menyakitkan hati orang lain yang cepat menyetap..tu bukan niat sebenar..tapi niat yang terpendam yang mungkin orang lain x akan faham jika tidak berada ditempat aku n tidak melihat sendiri ape yang berlaku..sebenarnya kalau kita betul2 sayangkan sesebuah hubungan tu, bak kata pepatah, "lautan api pun akan kurenang..tapi buat apa lah kita nak paksa2 orang sayangkan kita kan, lebih baik biarkan dia pergi demi cinta sejati-nya, baru cool itu macam... lagu & melodi yang bagus."


No comments: