Wednesday, April 25, 2012

LEARN to LOVE my self...

im.. back!!
sorry sebab tinggalkan blog ni terlalu lame..byk sangat perkara yang kena fikir sebelum bercakap/ menulis.. seperti biasa, aku termimpikn nak menulis blog ni..tp masa n keadaan x membenarkan aku utk berurusan dengan blog.. FINALLY, Allah telah memberikan aku hidayah serta mengingatkan aku pada kematian.. sudah 2 bulan aku dalam kesakitan sehingga berat badan aku susut pada angka yg x sepatutnya...who knows?! kuasa tuhan untuk aku..but THANK ALLAH sebab selalu mengingatkan aku tentang kekuasaan mu..aminnn..semoga hidup aku terus diberkati..

...(back to story)...
aku tak sepatutnye mendedahkan hal ini, tp aku rase, ini suatu tanggungan yang amat berat untuk dikendong seorang..satu per satu, Allah dah membuka mata hati ku untuk melihat kuasa manusia..satu per satu juga aku terima dengan hati yang sangat terbuka dan memaafkan dunia akhirat..bukan kuasa aku untuk menjatuh hukum pada manusia lain..kerana aku dtentukan hidup dan mati kerana Allah..aku cube bkongsi dengan orang lain..tapi BERAT MATA MEMANDANG..BERAT LAGI BAHU MEMIKUL..aku jadi sangat serba salah..dr family aku sampai ke kwn2 yang lain..ini la dikatakan dugaan hidup.."YANG SENANG AKAN HAPPY & YANG SUSAH AKAN SEDIH"..cried me like a river..but i have strong..!! persoalan aku adalah kenapa?..i have no answer for this question..(Talking Like I'm Falling Down Stairs at Last)..Nothing comes easily,even When I'm Standing Up..kenape susah orang nak faham sedangkan orang dah cukup faham dengan situasi aku..


selama ni aku dah cukup untuk bersabar dalam segala hal, aku pasrah kalo aku bukan "BAGUS" dalam segala hal..cuma aku perlukan masa untuk melakukan  hal ni bersendirian dan buktikan segala kesungguhan aku.. cuma rezeki itu bukan lagi untuk aku..dan usaha aku x akan berenti selagi bernafas..best of luck for my self!! aku cume mengharap bukan kepastian...tp jika ia adalah kepastian, aku bersyukur pada-Mu tuhan kerana  faham isi hati aku selama ini..

No comments: